شب برفی
تاريخ : جمعه 7 آذر 1393برچسب:, | 12:26 | نويسنده : sarina

دیشب که زیر برف بودم فهمیدم ابرها آروم آروم دامنشون رو تکون میدن

تکونی بی انتها که تمام آسمون رو گرفته

یه سپیدی بی پایان و درخشان

آسمون و زمین یکی شده یه دست سفید

از اینجا تا افق افقی که ناپیداس

دلت میخاد صورتت همیشه به آسمون باشه و دستات رو به بالا

برخورد این دونها ی درخشان با دستم خنکی ایی رو داره که میخام تا ابد حس کنم

اینجا قدم زدن لذتی وصف ناپذیر داره

سکوتی پر صدا تو این شبه

میخای قدم بزنی روی سپیدی و صدای بی صدای برف ها رو بشنوی

اینجا آسمون و زمین زیر این پولکهای سپید گره خورده گره ایی نامرئی

میخام تموم شب برف بباره...

 



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت16:43---9 آذر 1393

قشنگ بود من خیلی برف دوس دارم.

پاسخ:میسی عسیسم من عاشق برف بازیم خخخ

خنده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: